Subject: Peatumise keelumärk
From: "Sven Murula" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 12:58:29 +0300

Tere!

Teavitan teid, et Rapla Vallavalitsuse poole on pöördunud Juuru aleviku
elanikud seoses parkimisega Juuru kooli juures riigiteel. Kooli juures on
küll peatumise keelumärk (kaardil tähistatus sinise täpiga), kuid elanikud
pargivad vahetult enne märki ning see tekitab liiklusohtlikke olukordi ja
talvel takistab ka lumelükkamist. Antud riigitee lõigul on ühel pool teed
Juuru kool ja teisel pool teed Juuru Rahvamaja. Mõlemal valla allasutusel
on oma parkla sõidukite parkimiseks. Seoses sellega sooviksime peatumise
keelumärgi mõjuala suurendada ja tuua see kiriku poole (kaardil tähistatud
punase kriipsuga) või lisada peatumise keelumärgi alla lisatahvel.

Lugupidamisega

Sven Murula

piirkonna koordinaator

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5699 5462

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

      <https://www.facebook.com/raplavald/>
<https://www.instagram.com/raplavald>